خرید پرده برقی با قیمت مناسب از فروشگاه ارزان دُر

خرید پرده برقی با قیمت مناسب از فروشگاه ارزان دُر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 615 | نویسنده : |

امروزه با پیشرفت علم‌ و فناوری در صنعت وسایل برقی و خانگی بیشتر کارها را می‌توان به‌صورت هوشمند و از راه دور کنترل کرد. پرده برقی یکی از محصولات برقی تکنولوژی الکترونیکی محسوب می‌شود. با خرید پرده برقی ارزان در می‌توان راحتی و آسایش را در خانه احساس کرد. این پرده‌ها از یک سیستم اتوماتیک که شامل میله پرده و ریل می‌باشد، تشکیل شده است‌. از ریل موجود در این‌نوع پرده‌ برای نگه داشتن آن استفاده می‌شود. موتوری که روی میله کار قرار داده شده برای حرکت دادن پرده‌ها کاربرد دارد. روش استفاده از پرده‌های برقی، این‌گونه است که شما موتور را به وسیله ریموت به حرکت در می‌آورید و پس از به حرکت درآمدن موتور پرده‌ها به راحتی شروع به حرکت می‌کنند. اگر تمامی پنجره‌های منزل شما پرده برقی دارند، برای کنترل آن‌ها می‌توانید از ریموت چند کاناله استفاده کنید و به‌طور همزمان چندین پرده‌ را با هم بازوبسته کنید.

پرده ها نیز همانند بقیه وسایل کاملا هوشمند شده اند. این پرده های برقی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این پرده های برقی نکات و ویژگی های مثبت زیادی هستند که معمولا آنها را نسبت به پرده های معمولی گرانتر می کند. شما با انتخاب یک پرده مناسب و کاملاً هوشمند و برقی می‌توانید نگرانی‌تان را بابت امنیت و زیبایی منازلتان حذف نمایید. پرده‌های برقی در انواع مختلفی نظیر کرکره‌ای، زبرا و … وجود دارند که می‌توانید به راحتی آنها را از سایت ارزان دُر سفارش دهید و ما با متخصصان حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن قابلیت نصب آنها را برایتان خواهیم داشت.

ویژگی‌های مهم پرده‌های برقی

 معمولاً پرده‌های برقی دارای ویژگی‌های زیادی هستند که آنها را از پرده‌های معمولی متمایز می‌کند و این مدل پرده‌ها با برق باز و بسته می‌شود و تنظیم نور نیز در آنها به راحتی قابل انجام است. افراد زیادی هستند که امروزه در منزل خود از این مدل پرده‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین امکانات این پرده‌ها را خدمتتان توضیح می‌دهیم: استفاده بسیار آسان پرده از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید. دوام بسیار بالاتر این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید و تهیه پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید. حفظ سلامت افراد و اهمیت به محیط زیست امروزه استفاده از این پرده‌ها باعث می‌شود تا دی‌اکسیدکربن برای سیستم‌های خنک کننده و گرم کننده منزل کاهش می‌یابد و باعث صرفه جویی در سلامت افراد و محیط زیست می‌شود. این پرده‌ها در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌کند و نصب این پرده قابلیت خنک نگه داشتن محیط و ذخیره انرژی را دارد. قابلیت کنترل نور از قابلیت‌های جذاب و ویژه این پرده‌های برقی این است که امکان کنترل ورود نور به داخل را دارا هستید و این پرده‌ها در صورت آفتابی بودن و ورود نور به داخل خانه، به صورت اتوماتیک بسته می‌شود و سنسورهای آن در مقابل نور حساس هستند و با آن به راحتی می‌توانید پرده‌هایتان را با نور خورشید کنترل نمایید و دیگر مشکلی در رابطه با نور شدید ندارید. استفاده در مکان‌های مختلف از این پرده‌های برقی می‌توانید در همه محیط‌ها و مکان‌های مختلف استفاده نمایید.

قیمت پرده برقی

پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند. باتوجه‌به گران شدن پرده‌های برقی هوشمند، پیشنهاد می‌کنیم پرده‌های منزلتان را از ارزان دُر خریداری بکنید که آنها را با قیمت بسیار عالی عرضه می‌کنیم و می‌توانید از کارشناسان ما از قیمت‌های آنها اطلاع یابید و در زمان خرید ما به شما راهنمایی‌های لازم را می‌کنیم. یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده قیمت‌های پرده موتورها و ریموت کنترل آنها می‌باشد که امروزه ریموت‌های چند کانال با یک کانال متفاوت وجود دارند که انتخاب بین این دو ریموت بستگی به نیازهای شما دارد. اگر می‌خواهید به صورت هم‌زمان از چندین پرده برای کنترل استفاده کنید، می‌توانید از ریموت‌های چندکاناله استفاده نمایید.




می پسندم نمی پسندم

شنبه 8 بهمن 1401 -12:35 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: